بسیج هنرمندان در امر فرهنگ سازی مصرف كالای داخلی گام برمی دارد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، 'حسین قنادیان ' یكشنبه شب در نشست نویسندگان بسیجی این استان در مهمانسرای سپاه قمر بنی هاشم(ع) افزود:بسیج هنرمندان متناسب با شعار سال ، برنامه ها و وظایفی را تدوین كرده است تا براساس این برنامه ها گام بردارد.

به گفته وی،نخستین گام در راستای تحقق این شعار در بخش فرهنگ توجه به امر فرهنگ سازی برای مصرف كالاهای داخلی است كه از طریق ابزارهای فرهنگی و هنری باید پیگیری شود.

وی گفت:فرهنگ سازی در بخش فرهنگ مردم در حوزه مصرف كالاهای داخلی و افزایش كیفیت تولید و محصولات داخلی از سوی تولید كنندگان و افزایش سرمایه گذاری داخلی در امر تولید از سوی بسیج هنرمندان دنبال می شود.

به گفته وی،این فضا در حوزه ادبیات داستانی و تولیدات ادبی ، شعر ، نمایش ، امور سینمایی به ویژه مستند و داستانی دنبال می شود.

وی گفت:شاكله ادبیات مبتنی بر نظریه های غربی است كه باید در این حوزه بر اساس آموزهای ایرانی اسلامی به دنبال تولید اندیشه ملی بود و به نوعی آموزه ها دینی و ملی در این حوزه بومی گردد.

به گفته وی،شناخت داشته ها و ظرفیت ها برای رسیدن به تولید ملی در حوزه هنر و فرهنگ بسیار مهم است و راه اندازی اتاق فكر در امر تولید محتوا برای تحقق تولید ملی و شناخت نیازها و ضرورت ها در برنامه كار سازمان است.

قنادیان یادآور شد:بخشی از جشنواره های فرهنگی هنری سازمان بسیج هنرمندان در سال جاری به امر ترویج شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، در این نشست مدیر مركز آفرینش هنرهای ادبی حوزه هنری كشور ، مسوول انجمن های بسیج هنرمندان ،مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری ، مسوول بسیج هنرمندان وجمعی از نویسندگان استان حضور داشتند.

7359





:: برچسب‌ها: به من ,
:: بازدید از این مطلب : 2862
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: